Onsdag morgon, 9 augusti

Hade glömt stoppa i laddaren i datorn innan jag la mig, så idag blir det ingen riktig gå-uppdans men väl en jag har redan ätit frukost och läst tidningen men är ändå jättetrött-dans. Dagens låt är önskad av Johan via jättemånga FB-meddelanden så jag anser den vara legitimt dansad till även om önskan inte syns här bland kommentarerna. 

Annars undrar jag lite hur mycket man hinner göra på en dag. Jag tycker att det är väldigt lite. Det måste finnas någon tidsläcka någonstans tror jag, någon dold tidstjuv i mitt liv, ungefär som folk pratar om hemliga kalorier i typ apelsinjuice. Frågan är satt under utredning. Det kommer att ta tid.

3 responses to “Onsdag morgon, 9 augusti

  1. Åh. Jag vet ännu inte om du kanske dansat till denna långt bak i tiden, annars lägger jag min röst (jag tog mig friheten att ha en röst) på ”Walking on a dream” med Empire of the sun.

  2. Hallå.

    Tack för senast. Tegelborgen it is.
    Så här ligger det till: jag tycker mycket om Project Pitchforks låt Shall und rauch (lyssna på texten). Men efter en snabbkoll på youtube hittade jag enbart ett klipp med den låten. Och det var rakt inte mycket att hurra för. Vad är det egentligen för stampande vi får se där? Jag vill se riktig DANS! Nu hoppas jag att du kan göra något åt det och på köpet vakna ordentligt.

    Vi ses

    Anna

  3. Dine tanker om en tidstyv er høyst relevante og interessante. Er spent på utredningen!
    Og du nevner kalorier i appesinjuice: Hvorfor i all verden legger man på seg kilosvis av 100 gram sjokolade, men av 3 kg epler blir du slank og vakker?

Kommentera

