Söndag morgon, 6 september

Äh, det blev bortfall i går också – flytten har varit överallt men nu ska det mesta vara gjort. Firar med en rejäl flyttdans!

Låten är önskad av Lena och med mig har jag mamma, Pierre och Ted.

9 responses to “Söndag morgon, 6 september

  1. Jag har morgondansat till Markus – Ich Will Spaß en del den senaste tiden. Det borde du också göra. Den är perfekt.

    Dock har jag inte lyckats hitta nån mp3 så här är en youtubelänke: http://www.youtube.com/watch?v=FEd4huUlRJ4

  2. Sjukt roligt!

  3. Hahaha, det här blir bara bättre och bättre! Hur kul som helst med mamma och de andra med!

  4. Hej! Skitkul sida! Läste om de i tidningen, o med samma problem kunde jag ju inte låta bli att undersöka det hela. Tänkte tipsa med en riktigt morgonuppiggande låt! http://www.youtube.com/watch?v=ZrBDivsSe3k
    Kör hårt!!

  5. Karin!!!
    Du måste dansa till lite country! Dolly Parton känns fräscht på morgonen!!

  6. Jag känner lite att det ligger på min lott att önska Gladys Knight – If You Ever Get Your Hands On Love. Så nu önskar jag den officielt. Om nu ingen annan redan har gjort det.

  7. Jag tycker du ska dansa til Music for girls snart.

    • Bra idé. Jag försökte faktiskt få fram den när teve var här men det krånglade. Den har ju en fin startsträcka man kan sträcka på sig lite till…

Kommentera

