Torsdag morgon, 2 september

Det här kommer att bli en riktigt bra dag, för dig och för mig! Man kan ju utgå från det i alla fall. 

Dagens låt är önskad av Cecilia! Och jag är förresten fortfarande stel, och har nu ovanpå detta ont i benet eftersom jag blev sparkad av lille Elliot när vi var ute och red. Så kan det gå om man inte ser upp. Så se upp i fortsättningen. 

Jo jag slutade dansa när jag sneglade ut genom persiennerna och mötte en grannes något skeptiska blick…

One response to “Torsdag morgon, 2 september

  1. Skit i grannen.
    Kör på bara – diggar skarpt dina moves :-=
    Önskar du kör Carl Douglas – Kung Fu fighting.

    Puss – Danne

Kommentera

