Onsdag morgon, 2 september

Aj! Min kropp! I går hade vi jobbmöte hemma hos mig, och möbellös som jag är bredde jag ut det vad mjukt jag hade på golvet. Till exempel en tunn bäddmadrass och ett täcke. Tro det eller ej men inom fem minuter efter att mina sk. kollegor gått hem, så somnade jag på fläcken. Eller, på bäddmadrassen på parkettgolvet rättare sagt, och är följaktligen smärtsamt stel i varenda liten muskel och led. Men jag kom upp ändå! Grymt!

Dagens låt är önskad av Maggie. Nu skulle jag vilja be att få fler låtförslag!

5 responses to “Onsdag morgon, 2 september

  1. Jag önskar ”Sultans of Swing”.

  2. För gamla tiders skull kära frau så vill jag ha en salt ‘n pepa-push it morgondans!

  3. Skrattade gott (MED dig) när jag såg detta! Vad härligt att du ger allt, och på morgonen dessutom! Blir lite sugen på att prova detta själv! 😉

Kommentera

