Tisdag morgon, 1 september

Väck mig i september sa jag för några månader sedan, men det behövdes inte för jag sov inget i natt. Skrubbade golv, väggar och fönster hela natten lång (därav diskhandduken i handen). Men jag gjorde en morgondans ändå, klockan var 07.41 när jag visst hade planerat att gå upp och då kunde jag ju lika gärna köra på. Helena önskade låten och den var bra!

Så har jag äntligen flyttat. Att byta miljö och b(r)yta mönster går hand i hand vet jag sedan länge, men glömmer ändå ibland. Nu kom jag på igen. Skönt. 

Uppenbarligen måste jag ha gjort ett riktigt bra jobb med fönsterputsandet för SER ni vad det lyser?

Kommentera

