Söndag morgon, 30 augusti

Uuuuuuäh. Idag bjuder jag på en riktigt bedrövlig morgondans. Men, märk väl, den är äkta. Eller vad man ska kalla det. Jag satt och grejade med Automator och iCal igår och kom till slut på hur jag skulle fixa ihop det så att webcamen startar när låten börjar spela. Är, om jag får säga det själv, rätt nöjd.

Men det var bra mycket svårare att gå upp direkt ur sängen och börja dansa än vad jag trodde, innan har jag ju faktiskt haft några minuter på mig att vakna och ladda upp inför uppträdandet. Det kan bara bli bättre och det är ju i och för sig bra.

Dagens låt är önskad av T-bone och man kan lyssna på hela här.

Update:

Tittar på videon och inser att man ju blir mer trött än pigg av att kolla på den. Suck. Lovar bättring omgående, tex i morgon. Då händer något roligt. *promz*

3 responses to “Söndag morgon, 30 augusti

  1. Hah, klockrent att du fixat det. nu snackar vi morgondans, nu känner inte jag mig som en slashas jämfört med dina rytmiska mornar. realistiskt om inget annat! speciellt en söndagsmorgon.
    Ett önskemål är att det står vad väckningsklockan är satt på så man får den rätta känslan.

    för övrigt tycker jag det skulle vara roligt att se dig hoppa ur sängen till whale-hobo humpin slobo babe (http://www.youtube.com/watch?v=Fa5SiU2U5_k)

  2. Queen – Don’t stop me now

Kommentera

