Lördag morgon, 29 augusti

Jag blir lite nervös av att det faktiskt är folk som läser här, det var ju inte riktigt meningen från början. Ha! Här har vi orsaken till stelheten i dansen, om någon undrar. 

Förresten skulle jag väldigt gärna vilja ha ett program som är som en väckarlocka som sätter på webcamen när alarmet ringer/låten börjar spelas. Det hade varit så roligt! Men verkar inte finnas någonstans, i alla fall inte vad jag kan se. Har bett min gode vän Per att programmera ett sådant till mig men det ät väl inget man gör på en dag antar jag. 

Morgondansen får alltså fortsätta vara lite, lite fejk ett tag till. Som allt annat!

Dagens låt är önskad av Joel!

2 responses to “Lördag morgon, 29 augusti

  1. Så fint! Jag vill rekommendera Dizzee Rascal’s Bonkers!
    Finns ingen bättre uppvakningslåt, om man är trött eller för full.

    Men jag vill önska ”Under Construction” med denna:
    http://www.myspace.com/otterroboter

Kommentera

