Torsdag morgon, 27 augusti

God morgon!

Igår var jag hos Sissela och hjälpte henne skära skumgummi till sin egenbyggda loftsäng, pluggade ganska mycket och blev bjuden på vin. Missade så klart sista tåget och somnade sedan på en playwoodskiva! I morse vaknade jag med bråttom till bussen och utan internet, så det fanns inte riktig utrymme att göra en regelrätt stiga upp-dans. Däremot kan jag bjuda på en frukostdans. Låten är önskad av martin och om inte ljudet hörs i filmen (vilket det inte gör på min dator) kan man lyssna på den till exempel här. I den filmen är det förresten också tjejer som dansar.

Avslutningsvis vill jag be om ursäkt för att jag uppenbarligen tuggar med öppen mun.

Update:

Jo ja, dansen avbröts lite hastigt eftersom min ”sambo”, den ordentlige fransmannen, kom ut ur sitt rum och in i köket. Kände inte riktigt för att dra hela grejen för honom just där och då.

4 responses to “Torsdag morgon, 27 augusti

  1. niklas "nicky pop" johansson

    Jag tycker du borde testa Hips don’t lie. Jag har haft den som väckningslåt i ett halvår. Det är en fantastisk låt att vakna till.

    HUgs /Niklas

  2. Antena- Time to work väcker mig varje morgon, en skön dänga. den finns inte på youtube och jag är inte nära spotify men om du hittar är den en värd bit.
    Nästa gång får du bjuda upp fransmannen till dans tycker jag, du kan ju alltid droga honom med lite ättika först. Då ställer han nog upp!

    keep up the good work girl!

  3. Min önskan: Dandy Warhols – Bohemian Like You http://www.youtube.com/watch?v=xvj9i7wnFtA

  4. Hahaha, underbart! Vet precis hur jag ska få igång mig själv på morgonen, nu när jag sett din video. Tack!
    Ha det gott!

Kommentera

