Tisdag morgon, 25 augusti 2009

Av någon mystisk anledning försvann ljudet när jag spelade in. Men dansade gjorde jag. Man kan lyssna på låten, Dexys Midnight Runners – Breaking Down the Walls of Heartache, om man klickar på LÄNKEN. Nu är jag svettig och behöver en dusch. 

Bevis kommer så fort Youtube segat färdigt. 

Vad blir det i morgon?

 

Update:

Nu.

11 responses to “Tisdag morgon, 25 augusti 2009

  1. Åh vad roligt! Genialiskt Karin!

  2. Jag hör ljudet!

  3. Vad skumt! I PhotoBooth är det helt borta. Men bra att det var åt det hållet.

  4. Earth Crisis – all out war

  5. Jag önskar följande:

    [audio src="http://www.wavesatnight.com/oscarmilde/04-2009/music/Justice-%20Benny%20leak.mp3" /]

  6. Det här hade jag inte förutsett. Hur ska jag välja låt när det finns många förslag?

  7. Du får ha en kölista? Alltså din idé är himla bra. Du kommer ha att göra tvåhundra år framåt. Och du kommer även bli bloggkändis och bör fundera över hur du ska tackla och hantera det. Du kommer få gå på fest med andra bloggkändisar som http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94 och http://www.youtube.com/watch?v=GohA-UEqauA och jag vill följa med.

  8. Grymt bra idé! Alla tummar upp för dig! Lycka till med morgondanserna! Jag ser med spänd förväntan fram emot dom! Kommer du köra alla dagar eller bara de dar du har nån tid att passa tidigt under dagen?

    • Tack för peppen! Jag tror att eventuella uppehåll mer kommer att vara orsakade av att datorn av någon anledning inte är i närheten eller att jag kanske har försovit mig på allvar, än att jag inte har någon bestämd tid att passa. Upp måste man ju komma oavsett om man ska på möte eller bara gå och drösa hemma. Förhoppningsvis kommer medeltidpunkten för nya blogginlägg vara någon gång mellan halv sju och halv nio, för det är väl då vanliga vettiga människor kliver upp om mornarna, vare sig de vill/behöver eller ej.

Kommentera

